Triple T Dr Azlan

PERHATIAN!
ADAKAH ANDA ADA MASALAH BERIKUT..

Kencing Manis?

Buah Pinggang Bermasalah?

Darah Tinggi?

Kolestrol Tinggi?

Gout?

Jika Ada,Sila Baca Sampai Habis…

triple t dr azlan boleh di tempah sekarang di 0194508424. sementara stok masih ada. cepat hubungi no tertera sekarang.

Sebelum itu, cuba lihat fakta mengejutkan dari beberapa keratan akhbar Malaysia

triple t dr azlan 6.2juta-rakyat-malaysia-hidap-Dua-Penyakit
1 dari 5 orang dewasa hidap kencing manis diabetes triple t dr azlan
4.8 juta penduduk hidap darah tinggi

malaysia catat jumlah pesakit buah pinggang paling ramai

Menakutkan bukan?
.

Tapi jangan risau, setiap penyakit ada penawarnya
tiada penyakit yang tiada penawar

MEMPERKENALKAN, TEH HERBA TRIPLE T DR AZLAN

produk triple-t

TRIPLE T  Dr Azlan produk dari hasil kajian saintifik selama 7 tahun dan hasil kajiannya diiktiraf pada peringkat antarabangsa!

Triple T Dr Azlan adalah teh herba 3 tindakan (Triple Action Tea)

  • Membantu Mencuci Organ – Cellular Detox
  • Membantu Memulihkan Sel Hati & Buah Pinggang Yang Rosak
  • Membantu Menghapuskan Sel Lemak Bahaya

Triple T Dr Azlan telah melalui kajian saintifik oleh pengasasnya yang pakar dalam toksikologi dan terapi makanan , Dato’ Asst. Prof. Dr. Norazlanshah lebih 7 tahun.
Ia terbukti berkesan secara saintifik, selamat & tidak toksik kepada badan.

.
Triple-T juga kaya dengan antioksidan & 100% herba semulajadi.
.
Triple-T sangat disarankan untuk mereka yang mempunyai masalah kerosakan hati dan buah pinggang serta mereka yang mempunyai berat badan berlebihan (obes).
.
Triple-T juga sesuai diamalkan sebagai minuman kesihatan untuk mengekalkan kesihatan.

SIAPA yang mesti amalkan Triple T ?

  • Pesakit Kencing Manis
  • Penghidap Darah Tinggi
  • Masalah Buah Pinggang
  • Kolestrol Tinggi
  • Masalah Kerosakan Hati
  • Sakit Jantung
  • Batu karang dan gout
  • Individu yang inginkan tubuh badan yang sihat.

Bagaimana ia berfungsi ?

.
Analisis pada kajian saintifik yang telah dijalankan, menunjukkan campuran herba Triple T Dr Azlan mampu menjana semula sel-sel yang cedera.
Seterusnya penemuan ini mencadangkan supaya Triple T Dr Azlan dimasukkan ke dalam amalan minuman harian kerana potensinya dalam regenerasi sel baru yang lebih sihat.

Bagaimana cara Triple-T diproses?

.
Triple T Dr Azlan adalah gabungan herba yang sangat unik. Tidak seperti teh lain, Triple T Dr Azlan diproses secara saintifik menggunakan teknik pengeringan sejuk.
Teknik ini telah terbukti dapat mengekalkan khasiat yang terkandung dalam gabungan herba formulasi Dr. Azlan.

Berikut Merupakan Kandungan Herba Dalam Triple T Dr Azlan

gambar mas cotek

.
DAUN FICUS (Mas Cotek)

  • Membantu melindungi hati dan ginjal serta menghasilkan sel-sel organ dalaman yang lebih sihat.
  • Sangat efektif dalam mengawal gula dan tekanan darah.

 

gambar pokok misai kucing

.
DAUN STAMINEUS (Misai Kucing)

  • Membantu mencuci dan mengeluarkan toksin dalam badan.
  • Melawaskan pembuangan air kecil dan mencairkan batu karang.

gambar teh hijau

Daun Teh Hijau

  • Membantu menghalang penukaran karbohidrat kepada gula (kandungan aktif dalam teh hijau)
  • Sumber antioksidan terbaik untuk meningkatkan metabolisme badan & mengurangkan stress.
  • Menstabilkan tekanan darah
  • Menyihatkan jantung
  • Membunuh sel-sel kanser
  • Mengurangkan paras kolestrol jahat
  • Membantu dalam penjagaan kesihatan kulit.

 

Macam Mana Cara Guna Triple-T?

  • Rendam/Rebus/ 1 uncang Triple-T selama 10 minit ke dalam 400-600 ml selama 5-10 minit
  • Minum tanpa sebarang campuran gula
  • Amalkan 2 kali sehari
  • 1 uncang boleh digunakan sebanyak 2 kali

 

Ada Healing Crisis ke?

Dalam proses kaedah rawatan TRIPLE T Dr Azlan ini, tubuh badan manusia akan mengalami tindak balas positif yang dinamakan healing crisis. Healing crisis ini biasa berlaku apabila menggunakan bahan semulajadi kerana ia akan bertindak membuang kesan-kesan dari pengambilan ubatan atau makanan yang mengandungi kimia.
Antara kemungkinan tindak balas yang dialami adalah seperti:

  • Pembuangan najis dan kencingan lebih lawas dari biasa
  • Berdebar
  • Letih
  • Sakit tekak
  • Sakit sendi
  • Loya dan demam
  • Sakit di bahagian-bahagian tertentu

Tempoh healing crisis ini berbeza mengikut individu. Jika keadaan ini berlaku, pengambilan TRIPLE T Dr Azlan mestilah diteruskan kerana ini merupakan reaksi positif badan ke arah pemulihan.

.

Ada KKM Ke Produk Ni??

Soalan yang biasa ditanya pelanggan. Jangan risau, produk sudah berada di pasaran pada 2014 lagi , Triple T Dr Azlan telah MEMENUHI & LULUS SEMUA ujian yang ditetapkan oleh pihak KKM.
Triple-T BERDAFTAR dengan KKM dengan no MAL16120041TC

Beberapa Keratan Akhbar Mengenai Triple-T

triple-t-dr-azlan-untuk-Buah-Pinggang-Darah-Tinggi-akhbar-Utusan-Malaysia
triple-t-dr-azlan-minuman-kesihatan
triple-t-dr-azlan-herba-baiki-hati-ginjal
triple-t-by-azlan-akhbar
teh-triple-t-bantu-sakit-buah-pinggang triple t dr azlan

“Slide ke kanan untuk lihat keratan akhbar seterusnya”

 

Dh tengok Sijil KKM & keratan akhbar mengenai Triple T Dr Azlan?

Jom Lihat Apa Kata Pengguna Triple T Dr Azlan

 

Testimoni Pesakit Buah Pinggang

testimoni triple t-buah-pinggang-1
testimoni triple t-buah-pinggang-2
testimoni triple t-buah-pinggang-3
testimoni triple t-buah-pinggang-4
"Slide ke kanan untuk lihat testimoni seterusnya"

 

 

 

Testimoni Kencing Manis

testimoni triple t ubat kencing manis 1
testimoni triple t ubat kencing manis 3
testimoni triple t ubat kencing manis 5
testimoni triple t ubat kencing manis 6
"Slide ke kanan untuk lihat testimoni seterusnya"

 

 

Testimoni Darah Tinggi

testimoni triple t ubat darah tinggi 1
testimoni triple t ubat darah tinggi 2
testimoni triple t ubat darah tinggi 3
testimoni triple t ubat darah tinggi 4
testimoni triple t ubat darah tinggi 6
"Slide ke kanan untuk lihat testimoni seterusnya"

 

 

Testimoni Kolestrol

Testimoni triple t kolestrol 1
Testimoni triple t kolestrol 2
Testimoni triple t kolestrol 4
"Slide ke kanan untuk lihat testimoni seterusnya"

 

 

Testimoni Lain-Lain

testimoni triple t cyst
testimoni triple t sakit hati
testimoni triple t talasimia
testimoni triple t gout
testimoni triple t sakit hati hepatitis c
testimoni triple t haid teratur
testimoni triple t sinus dan buasir
"Slide ke kanan untuk lihat testimoni seterusnya"

 

 

Jadi berapa yang perlu anda laburkan untuk kesihatan anda?

Seperti yang tertera pada gambar di atas, harga pasaran bagi satu kotak TRIPLE-T ini adalah RM180 + RM10 Kos penghantaran + GST 6% (RM10) = RM200. Ya, pelaburan anda untuk kesihatan anda dan kesejahteraan keluarga anda hanya RM200 sekotak. Bagi saya, ianya sudah cukup murah. Apalah sangat RM200 ni kalau nak dibandingkan dengan kesakitan & kesusahan yang anda alami sekarang ni.

Anda rasa sangat MAHAL?

OK saya nak bagitau anda , jika anda seorang pesakit kencing manis atau darah tinggi, anda SANGAT berpotensi untuk dapat sakit jantung, strok, kegagalan buah pinggang, kencing manis dan kematian!

Pendek kata, penyakit ini semua boleh dikatakan PERAGUT NYAWA dan KEBAHAGIAN ANDA!

.

Tak Percaya?

Lihatlah FAKTA berikut! Semua di bawah ini bakal anda hadapi jika masih ambil mudah penyakit anda tu dan suka mengambil sikap tunggu dulu..

triple-t.net.my-kencing-manis-potong-kaki-akhbar
triple-t.net.my-chart-penyebab-strok-jantung
triple-t.net.my-kesan-darah-tinggi
triple-t.net.my-Komplikasi-Diabetes-kencing-manis
triple-t.net.my-kos-dialisis-2k-sebulan

"Slide ke kanan untuk lihat keratan akhbar seterusnya"

Tu diaaa, RM2000 sebulan!

Inilah harga yang perlu anda bayar kalau tak ambil tindakan segera hari ini. Kalau nak bandingkan dengan Triple-T ni just RM150 apa lah sangat kan?

Jadi macam mana,masih terfikir-fikir?
Terpulang pada anda, kalau anda rasa KESIHATAN ANDA tidak penting, TOLONG JANGAN BELI!

Kepada yang pentingkan kesihatan & ingin menikmati rasa sihat seperti orang lain Tempah Sekarang segera

Ops, Tunggu Sekejap!

Jika anda bertindak untuk buat tempahan sekarang, saya ada tawaran hebat buat anda. Tawaran ini akan tamat pada BILA-BILA MASA SAHAJA.

Tunggu Apa Lagi?? Dapatkan Triple T Sekarang Juga!

promosi triple t 4 kotak

 

  • 4 kotak Untuk 4 bulan penggunaan (112 hari)
  • RM360 / 112 hari = RM3.20/hari sahaja
  • Tidakkah Harga Itu Terlalu Murah dan Tak Masuk Akal ?
  • PERCUMA Penghantaran Bernilai RM10
  • Harga asal kesemua di atas adalah (RM140 x 4 kotak) + (RM10 Pos) = RM570!
  • Tapi anda hanya perlu bayar RM360 sahaja! Anda jimat sebanyak RM210, diskaun sehingga 35%.

 

Jika anda tak berminat dengan tawaran di atas , boleh pilih pakej lain di bawah

Pakej A
750
Jimat RM1050
FREE POS
Tahan 10 bulan
Pakej D
RM140
Tiada Penjimatan
FREE POS
Tahan 1 bulan

Jika anda ada sebarang masalah sila klik gambar di bawah untuk whatsapp kami secara automatik

P/S : Keputusan masih di tangan anda, Saya telah sampaikan berita gembira untuk anda bagaimana cara untuk membantu masalah anda. Hanya menunggu anda buat tindakan bijak.

Facebook Comments